†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.<
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Переглянути показники WLTP
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Перевага в умовах низьких температур: прототипи Range Rover Electric демонструють універсальні ходові характеристики під час завершення другого сезону випробувань за екстремальних зимових умов Північної Європи
Фірмова вишуканість: понад 50 років інновацій забезпечують унікальне поєднання незрівнянної вишуканості та приємного комфорту з гарантованою керованістю як на дорозі, так і в умовах бездоріжжя
Ар’єплуг, Швеція, 06 травня 2025 року: Range Rover залишається вірним своєму унікальному ДНК та переосмислює, яким може бути електричний позашляховик класу люкс. Мета – створити неперевершений досвід керування, притаманний Range Rover. У межах цієї місії прототипи Range Rover Electric успішно завершили другий етап випробувань та розробок за умов низьких температур за Полярним колом.
Останній зимовий сезон у Північній Європі дозволив інженерам перевірити удосконалену систему терморегулювання Range Rover Electric згідно з жорсткою програмою випробувань. Автомобіль подолав 45 000 миль на замерзлих озерах та сухопутних трасах*. Траси на замерзлому озері також забезпечили умови для випробувань динаміки, включаючи можливість керування однією педаллю та перемикання двокамерної пневматичної підвіски.
Ключовою частиною останнього етапу випробувань у шведському селищі Ар’єплуг стала перевірка інженерами нової технології для Range Rover Electric – ThermAssistTM. Удосконалена бортова система терморегулювання скорочує витрату теплової енергії до 40 %. Вона спрямована на рекуперацію тепла для обігріву силової установки абосалону за температури навколишнього середовища до -10 °C.
Удосконалена технологія регулювання нагріву забезпечує Range Rover Electric оптимальний запас ходу навіть за найнижчих температур. Вона також мінімізує вплив екстремальних температур на ефективність зарядження та гарантує власникам, що при підключенні авто до електромережі здатність швидкого заряджання зберігається. Пасажири також завжди можуть насолоджуватися теплим салоном, попри холод зовні.
«Ретельні випробування в екстремальних та непередбачуваних умовах, аналогічних до тих, що були під час випробувань в Ар'єплуг, мають вирішальне значення для надійності та стійкості Range Rover Electric у реальних умовах, — зазначив Томас Мюллер, виконавчий директор із розробки продукції JLR. — Другий зимовий сезон за Полярним колом надав чудову нагоду випробувати нову технологію ThermAssistTM – вона перевершила очікування. Технологія гарантуватиме, що запас ходу Range Rover Electric буде розумно оптимізований, а також забезпечить стабільну швидкість заряджання».
Високовольтна батарея напругою 800 В вперше розроблена та виготовлена власними силами JLR. Вона оптимізована щодо щільності енергії, запасу ходу та часу заряджання. По-справжньому розкішний Range Rover Electric розроблений, щоб забезпечити відмінні ходові характеристики та притаманні Range Rover вдосконалення. Завдяки архітектурі cell-to-pack він забезпечить власникам максимально можливий на сьогодні рівень продуктивності. Акумуляторна батарея Range Rover Electric ємністю 117 кВт⋅год повністю герметична та продумано упакована – має 344 розташованих у два яруси призматичних елементи.
Позашляхові можливості та вишуканість є основними елементами досвіду володіння Range Rover. Відтепер перелік доповнить електрична тяга та впровадження сучасних технологій, зокрема керування однією педаллю та двокамерна пневматична підвіска, що перемикається.
Range Rover Electric – це легкий в користуванні та потужний автомобіль, який виводить керування однією педаллю на новий рівень. Окрім уповільнення та подачі заряду в акумуляторну батарею за рахунок рекуперативного гальмування, система також налаштована на роботу з системою Terrain Response. Під час руху з управлінням однією педаллю авто повністю зупиниться та включиться функція Hill Hold, що дозволить водію продовжити рух, не натискаючи на гальма. Можливість керування Range Rover Electric однією педаллю також можна використовувати в умовах різної місцевості. Інженери Range Rover протестували можливості цієї функції на випробувальному полігоні в Арктиці: на екстремальних ділянках із нахилом 28° та на заледенілих із нахилом 17°.
Щоб Range Rover Electric в будь-яких умовах зберігав справжню стійкість, притаманну бренду Range Rover, двокамерна пневматична підвіска, що перемикається, була ретельно допрацьована для управління рухами кузова, що спричиняються особливим розподілом ваги електричної моделі.
«Ходові характеристики Range Rover мають органічно поєднувати функціональність та вишуканість. Забезпечити обидві ці переваги в електромобілі таким чином, щоб не погіршити його цінність в інших аспектах, неймовірно складно, — пояснює Метт Бекер, директор з розробки транспортних засобів JLR. — Збільшивши жорсткість на кручення і покращивши відгук, вдалося зберегти притаманні Range Rover та вже впізнавані враження від водіння. Ми виконали цю обіцянку, поєднавши всі основні елементи Range Rover із новими та інноваційними технологіями».
Рух льодовими трасами Полярного кола продемонстрував, як повноприводна технологія Range Rover Electric здатна справлятися з поверхнями будь-якої складності. Завдяки передачі крутного моменту, що є більш точною, ніж у двигунів внутрішнього згоряння, технологія Intelligent Driveline Dynamics (IDD) дозволяє розподіляти крутний момент на задні колеса від 100 % до 0 %, запобігаючи втраті зчеплення. Завдяки системі стабілізації руху Integrated Traction Management підтримується стабільність тяги – контроль швидкості електродвигуна досягається за 50 мілісекунд, а пробуксовування усувається до 100 разів швидше, ніж в еквівалентного транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння.
Після другого сезону в Ар'єплуг, прототипи Range Rover Electric продовжать складну програму випробувань та доопрацювань перш ніж власники робитимуть замовлення.
* Перед початком руху на слизьких поверхнях завжди перевіряйте маршрут, рельєф, ділянки для в'їзду та виїзду
Про Range Rover
Кожен Range Rover є прикладом модерного дизайну, вишуканого інтер’єру та електрифікованої продуктивності, що забезпечує неперевершену розкіш. Зразковий дизайн із 1970 року. Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar і Range Rover Evoque базуються на Land Rover – це знак довіри, заснований на 75-річному досвіді в галузі технологій, архітектури автомобілів і інноваційних позашляхових можливостях. Кожен Range Rover доступний як плагін-гібрид. До середини десятиліття з’являться повністю електричні Range Rover і Range Rover Sport. Range Rover є одним із провідних британських брендів класу люкс, що реалізовується в 121 країні та належить до будинку брендів JLR разом із Defender, Discovery та Jaguar.