†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Для більш екстраординарного життя
Отримайте кращий контроль над динамікою SV.
Система підвіски 6D Dynamics, у якій традиційні стабілізатори замінені ретельно розробленим гідроприводом, забезпечує винятковий рівень запобігання крену й значно зменшує нахил під час прискорення та гальмування.
По суті, ця перша у світі система настільки ефективно контролює крен, що робить доступним бічне прискорення 1,1 g при встановлених всесезонних шинах.
Результат — найпривабливіший серед усіх створених Range Rover Sport.
Поряд зі зменшенням маси на 8 кг у порівнянні з традиційними системами стабілізації крену, підвіска 6D Dynamics підлаштовується під різні стилі водіння, що забезпечує широкий спектр характеристик керування відповідно до умов навколишнього середовища.
Новий режим SV включає унікальне калібрування бічної жорсткості підвіски, повздовжньої стійкості, амортизації стиснення та зворотного ходу, а також передбачає зниження висоти автомобіля ще на 15 мм для забезпечення максимально динамічного водіння.
Оскільки транспортний засіб залишається пласким, а маса розподіляється більш рівномірно, до задньої частини спрямовується більше гальмівної потужності, що підвищує ефективність гальм.
Це найвищий комфорт і можливості, яких ви очікуєте від Range Rover, разом зі зниженим креном і жорсткістю, притаманними спортивному автомобілю.
Значна економія маси, міцність і жорсткість. Характеристики карбонових коліс SV діаметром 23 дюйми сприяють поліпшенню динаміки водіння.
Народжені в результаті 3 років ретельної розробки й випробувань, вони уособлюють невпинну увагу до виняткового.
Комбінована колісна пара має інноваційний 5-спицевий дизайн, що забезпечує економію маси у 21 кг порівняно з кованим алюмінієвим еквівалентом завдяки філігранному переплетенню вуглецевого волокна. Це гарантує швидше прискорення та уповільнення, підвищену маневреність та економію пального.
Неперевершені міцність і жорсткість, отримані завдяки інноваційній структурі з вуглецевого композиту та унікальному процесу формування, також гарантують більшу стабільність кермового управління. Це колесо, яке підвищує динаміку водіння та забезпечує найвищий рівень комфорту на дорозі й бездоріжжі.
Доступні варіанти відкритого плетіння з глянцевим і матовим покриттям у кольорі кузова вашого автомобіля.
Ця першокласна стійкість підсилюється ексклюзивним варіантом шин від ікони автоспорту Michelin. 23-дюймова всесезонна шина Pilot Sport All Season 4 має унікальний дизайн, доступний лише для Range Rover Sport SV, і забезпечує на 12% вищий рівень зчеплення, ніж літня шина, встановлена на попередній моделі Range Rover Sport SVR.
23-дюймові шини Pilot Sport All Season 4, виготовлені за модульним виробничим процесом C3M Michelin, відповідають вимогам абсолютно нової категорії високої вантажопідйомності (HLC) ETRTO (Європейська технічна організація шин і дисків), що дозволяє шині витримувати більше навантаження на вищих швидкостях.
Ця ефективна гальмівна система з підвищеною стійкістю до високих температур і незрівнянним розподілом тиску забезпечує виняткову потужність, стійкість до втрати початкових властивостей та знижений знос. Відкалібрована командою SV для найчуйнішого відчуття педалі в Range Rover.
Диски діаметром 440 мм є найбільшими серед усіх встановлених на серійних автомобілях. Це стало можливим завдяки застосуванню технології Формули-1.
Гарантуючи високу механічну міцність і довговічність, легкий керамічний матеріал кожного гальма посилений вуглецевим волокном і містить додатковий керамічний шар тертя на обох поверхнях диска. Непідресорена маса зменшена на значні 34 кг по всіх чотирьох кутах.
Навіть при інтенсивному нагріванні під час жвавих перегонів на треку — випробувань, під час яких показник нагрівання більш ніж вдвічі перевищує вимоги стандарту AMS (Автомобільний спорт) — унікальна 8-поршнева поперечна схема забезпечує оптимізовану циркуляцію тиску колодок і стійкість до втрати початкових властивостей, що перевершує характеристики багатьох спортивних автомобілів.
Асортимент зовнішніх ексклюзивних кольорів SV гармонійно поєднує супорти з оздобленням екстер'єру. Це система, яка відчувається та виглядає однаково динамічно.
Паралельні подвійні турбокомпресори для швидкої реакції та прискорення на всьому діапазоні обертів забезпечують Range Rover Sport SV покращену керованість, максимальну потужність та ефективність порівняно з будь-яким попереднім двигуном Range Rover V8.
Кожен циліндр оснащений спеціальною технологією покриття отворів циліндрів, що замінює типові сталеві вкладки надзвичайно тонким напиленням. Це зменшує масу й тертя, одночасно покращуючи теплообмін і теплову ефективність. Система регульованого впуску Valvetronic і система подвійного регулювання клапанів VANOS покращують роботу кулачка для оптимальної продуктивності згоряння.
У режимі Dynamic Launch система MHEV підвищує продуктивність за допомогою електронного керування, що забезпечує максимально чутливе прискорення автомобіля.
З точки зору акустики Range Rover SV звучить так само добре, як і рухається. Активна вихлопна система має двоступеневі клапани з електронним керуванням, які створюють цілеспрямоване модульоване пульсування при найменшому відкриванні дросельної заслінки.
При активації режиму SV схема активує налаштування, орієнтовані на збільшення продуктивності, дозволяючи випускним клапанам відкриватися та частіше залишатися в такому положенні. Завдяки збільшеній швидкості двигуна й тривалішому потоку повітря рішучий, безкомпромісний характер SV знаходить вираження в повному театральному звуковому ефекті.
Вібротактильна технологія SUBPAC™, яка використовується найкращими музикантами й композиторами світу, поєднує оптимізацію програмного забезпечення на основі штучного інтелекту з двома тактильними підсилювачами й чотирма вбудованими перетворювачами.
Збільшені можливості аудіосистеми Meridian Signature Sound із 29 динаміками. Це тотальна революція в автомобільних аудіосистемах і зміна парадигми в вашому досвіді сприйняття музики.
Біометричне випробування показало, що сидіння «Body and Soul» із 6 оздоровчими режимами — від «спокійного» до «підбадьорливого» — надають помітні переваги для пасажирів, зокрема зменшують тривогу й покращують когнітивні функції.
Завдяки інтуїтивно зрозумілим попередженням про безпеку сидіння SV Body and Soul створюють максимально захоплюючі враження від прослуховування чи перегляду медіа під час кожної подорожі.
* Крутний момент до 800 Нм і прискорення від 0 до 100 км/год лише за 3,6 с при використанні комбінованого двигуна й потужності MHEV, режиму динамічного запуску, карбонових дисків і гальм.