†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
1 лютого 2023 року Range Rover Velar дебютував у TikTok: на офіційному каналі бренду опубліковані фільми, що висвітлюють зміни в екстер’єрі та інтер’єрі оновленого позашляховика – драматичного та інтригуючого. До цього Range Rover зібрав понад 5.2 млрд переглядів, ставши одним з найпопулярніших авто у мережі.
Леннард Хорнік, комерційний директор Jaguar Land Rover, розповів, що Range Rover пропонує найвишуканіші розкішні автомобілі, проте поняття «сучасна розкіш» змінюється, як і очікування щодо вражень. «Запуск каналу Range Rover у TikTok – це можливість охопити різноманітну нову аудиторію, творців і сучасних лідерів, зацікавивши їх унікальним контентом. Але не тільки це! Ми відповідальні за переосмислення мобільності та сучасної розкоші, та зробити це без глобальної спільноти не можемо. TikTok допоможе реалізувати ці амбіції», – сказав Л. Хорнік.
Головні зміни у оновленому Velar
Range Rover Velar втілює філософію редуктивного дизайну, адже виробник переосмислює традиційний дизайн на новий лад та доповнює його елементами 21 століття. Velar якнайкраще відображає сучасну розкіш: поєднує інновації і потужність родини Range Rover разом з новим ефектним мінімалістичним дизайном.
Нова решітка радіатора гармонійно поєднується із характерним «плаваючим дахом», безперервною поясною лінією кузова та дверними ручками врівень з його поверхнею. Це визначає приналежність авто до найбажанішої у світі родини розкішних позашляховиків. Нові надтонкі піксельні світлодіодні фари забезпечують покращену видимість, а зовнішньо нагадують дорогоцінний виріб.
Екстер’єр авто доповнений новою нижньою частиною заднього бампера із темними акцентами. Інтер’єр також змінився: новий дизайн сидінь і матеріали, і також доступний без використання шкіри. Міцність новаторського текстилю довели 60 000 циклів випробувань на стирання – це еквівалетно 10 рокам експлуатації авто і салону зокрема.
Сучасні технології втілені у різних аспектах, серед головних – оновлена система мультимедіа Pivi Pro (наступного покоління) та єдиний левітуючий 11,4-дюймовий вигнутий сенсорний екран, інтегрований у центральну консоль. А це – миттєве та інтуїтивно зрозуміле керування всіма основними функціями автомобіля1.
Комфорт пасажирів – одна з головних вимог сучасного світу, тому оновлений Velar отримав прогресивну систему активного шумопоглинання. Так він став найбільш тихим позашляховиком у своєму класі4.
Електричний гібрид Velar відтепер потужніший і більш оптимізований. Зі збільшеним запасом ходу та оновленим акумуляторним блоком, він долає до 64 км на одному заряді6. Інноваційні бензинові та дизельні двигуни також доступні.
Оновлений Range Rover Velar представлений у версіях Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE та Autobiography.
Джеррі МакГоверн, головний креативний директор Jaguar Land Rover, вважає, що оновлений Range Rover Velar – ідеальний приклад модерністської філософії дизайну. «Із досконалими пропорціями Range Rover Velar втілює легку вишуканість, поєднану із сміливою елегантністю та драматичною зовнішністю. Цей автомобіль по-справжньому винятковий», – сказав Д. МакГоверн.
Дизайн, що інтригує
Завдяки витонченій елегантності і драматичній присутності, оновлений Velar миттєво впізнається на дорозі. Потужний звис ззаду забезпечує баланс і підкреслює вражаючу довжину авто. Яскраво виражена лінія плечового поясу із новим нижнім заднім бампером доповнюють маскулінні пропорції. А нові світлодіодні задні фари із привабливим 3D-виглядом та суперчервоне підсвічування додатково підкреслюють драматизм авто. Його доповнює і розташований на задніх дверях позашляховика яскравий стоп-сигнал.
Усередині позашляховик вражає сміливим та елегантним, але водночас мінімалістичним інтер’єром із нових матеріалів. Інформаційно-розважальна система Pivi Pro3 від Range Rover еволюціонувала. Тепер один левітуючий 11,4-дюймовий вигнутий скляний екран розташований вище, ніж у попередніх моделях, але у межах досяжності, щоб мінімізувати відволікання водія.
Range Rover Velar пропонує опцію оздоблення салону без використання шкіри, з новим дизайном сидінь і матеріалами. Власники отримають матеріал із вовни від датських текстильних експертів KvadratTM. Він поєднаний із поліуретановими текстильними вставками UltrafabricsTM та доповнений новим перфорованим візерунком Diamond Herringbone. Створена спеціально на замовлення, суміш вовни KvadratTM на 58 % легша за шкіру. Це інноваційний погляд на традиційну розкіш Range Rover, який підкреслює екологічність поглядів власника.
Новаторський текстиль ретельно випробуваний на міцність у лабораторії матеріалів Range Rover: 60 000 циклів випробувань на стирання, що еквівалентно 10 рокам використання. Автовиробник гарантує: матеріал міцний та слугуватиме протягом усього терміну експлуатації авто.
Позашляховик також доступний із 4-ма новими кольорами шкіри: Cloud, Caraway, Raven Blue і Deep Garnet. Їх доповнюють нове внутрішнє оздоблення керма Moonlight Chrome, обрамлення центральної консолі та вентиляційних отворів. Накладки зі шпону Shadow Grey Ash або алюмінію Technical Light Anodised чи Dark Anodised Aluminium підкреслюють елегантність авто.
Палітра екстер’єру додатково збагачена 2 новими кольорами: Metallic Varesine Blue та Premium Metallic Zadar Grey.
У Velar з’явилися й нові сидіння з більшою підтримкою та багатофункціональним регулюванням. Доступні різні матеріали і кольори. Залежно від моделі, пропонується 5 варіантів кольорів шкіри: Ebony, Cloud, Deep Garnet, Raven Blue і Caraway.
Передні сидіння у моделях Velar S та Dynamic SE регулюються за 14 налаштуваннями, сидіння водія доповнене функцією пам’яті. У Dynamic HSE їх можна регулювати за 20 налаштуваннями, також доступна і функція регулювання нахилу задніх.
У Velar Autobiography електричне регулювання передніх сидінь за 20 налаштуваннями з функцією масажу та пам'яті сидіння водія. Електричне регулювання нахилу задніх сидінь також доступне. Вишукана шкіра Windsor додана у стандартній комплектації, водночас Autobiography представлений із додатковими перфорованими текстильними сидіннями UltrafabricsTM і KvadratTM – тактильним варіантом тканини з вишуканим візерунком Diamond Herringbone.
Range Rover Velar поєднує комфорт і щоденну практичність. Багажне відділення об’ємом до 748 л із розкладеними задніми сидіннями. Або ж до – 1 811 л зі складеними, і легко відчиняється завдяки дверям багажного відділення з електроприводом.
Pivi Pro наступного покоління та інтерактивний дисплей водія
Оновлений Range Rover Velar – перший позашляховик, оснащений інформаційно-розважальною системою Pivi Pro3 наступного покоління. Елементи керування ключовими функціями автомобіля розташовані на єдиному левітуючому 11,4-дюймовому екрані.
Елементи керування клімат-контролем, сидіннями та гучністю аудіосистеми розташовані з обох боків екрана – на нових бічних панелях із багатофункціональними пересувними регуляторами. Віртуальні кнопки завжди видимі та забезпечують миттєвий доступ до найпотрібніших функцій: індивідуальних регуляторів температури для пасажирів спереду, гучності звуку та режимів Terrain Response®.
На початку кожної подорожі панель Pre-Drive забезпечить швидкий доступ до затребуваних функцій: наприклад, розігріву вікон та додаткового підігріву сидінь. Під час руху її автоматично замінить головний екран із 3-ма панелями на вибір. Їх можна налаштувати відповідно до уподобань власника.
Додаткові елементи керування на постійно видимих бічних панелях – це позначки для медіа та навігації, камери та обігрівачів вікон. Вони завжди під рукою для комфортного використання під час руху.
Через Pivi Pro3 можна виконувати 80 % завдань у два кліки на головному екрані, що мінімізує відволікання водія. Система легко інтегрується зі смартфоном через бездротові Apple CarPlay®2 або Android Auto®. Для додаткової зручності передбачений бездротовий зарядний пристрій, розташований у новому відділенні на центральній консолі.
Глобальна навігаційна технологія what3words інтегрована у оновлений Range Rover Velar. Власники отримують точну геолокацію навіть у найвіддаленіших місцях: what3words розділяє земну кулю на сітку з квадратів розміром 3х3 м, кожен з яких має унікальну адресу з трьох слів, які легко запам’ятати.
Інформаційно-розважальна система Pivi Pro нового покоління пройшла інтенсивне тестування, згідно з результатами якого скорочено час взамодії користувача з системою та покращено швидкість реакції. Систему мультимедіа доповнює 12,3-дюймовий TFT інтерактивний дисплей водія – із ним власник самостійно налаштує спосіб демонстрації інформації про авто і маршрут. Цифрова панель приладів доповнює Pivi Pro аналогічним дисплеєм із 3 панелями, тому власник швидко налаштує все: від навігаційних інструкцій до даних про подорож. Кольоровий проекційний дисплей відображає головну інформацію і розміщений напроти очей водія – так він рідше відводить погляд від дороги. Разом з Pivi Pro, інтерактивний дисплей водія допомагає ефективно користуватися функціями нового Velar.
Захоплюючий звук і технології
Оновлений Range Rover Velar – найтихіший автомобіль у своєму класі, що вирізняється активним шумопоглинанням. Інноваціна технологія Active Road Noise Cancellation4 розпізнає зовнішні частоти та модулює активне шумозаглушення через аудіосистему автомобіля. За допомогою датчиків і динаміків маскує зовнішній шум, забезпечуючи тишу у салоні. Спершу розташовані у кожній колісній арці акселерометри виявляють вібрацію. Далі система розраховує силу аудіосигналу для відтворення через динаміки MeridianTM так, щоб рівень децибел всередині авто був зменшений. Range Rover Velar тихіший за свого попередника мінімум на 4 дБ. Власникам це допоможе зменшити рівень втоми під час водіння: система нівелює вплив низькочастотного шуму протягом тривалих періодів часу.
Потужні аудіосистеми Meridian очолює додаткова система об’ємного звучання Meridian™ 3D. Інтегрована у Velar, вона забезпечує найвищу якість та найчистіший звук, використовуючи до 17 динаміків і потужність підсилювача у 750 Вт.
Окрім насолоди об'ємним звуком, Rover Velar надає власнику повний контроль над подіями. Позашляховик оснащений сучасною камерою колового огляду. А це – огляд усього, що довколо авто, на 360° на екрані Pivi Pro. У поєднанні із вдосконаленою системою Park Assist, автомобіль не лише паркується автоматично, а й визначає вільне місце для паркування, зокрема паралельні та перпендикулярні місця.
Окрім турботи про власника щодо паркування і огляду авто, турбота про пасажирів виражена зручним 4-зонним клімат-контролем. Із ним кожен пасажир самостійно встановлює комфортну для себе температуру у салоні.
Чистіше повітря
Найновіша система очищення повітря салону Cabin Air Purification Plus доступна із додатковим пакетом Comfort Pack та є стандартною для Autobiography. Із функцією контролю CO2 і фільтрацією PM2.5, якість повітря у салоні можна постійно контролювати. Поєднана із технологією nanoe TM X13 для фільтрації повітря, система зменшує кількість запахів, бактерій та алергенів. Це сприяє гарному самопочуттю та покращує концентрацію водія на дорозі. Активується система одним натисканням кнопки «Очистити» на сторінці «Якість повітря» у Pivi Pro.
Драматичне освітлення та видимість до 0,5 км попереду
Конфігуроване освітлення салону як частина додаткового пакету Comfort Pack має 30 кольорів інтер’єру для освітлення дверей, консолі та простору для ніг. Пошук ідеального поєднання кольорів полегшують попередньо встановлені теми. А сідаючи у оновлений Velar, власник бачить тепле біле світло, що доповнює зовнішнє вітальне освітлення. Щоразу створюється ефектний вигляд, коли авто розблоковують. Після його запуску освітлення салону приймає останні налаштування, обрані водієм.
Вдосконалені піксельні світлодіодні фари LED Headlights5 із брендовими денними ходовими вогнями інтегровані у оновлений Velar. У стандартній комплектації Dynamic HSE та Autobiography, фари мають втричі більше світлодіодів, ніж матричні. Кожна фара оснащена 4-ма піксельними модулями з 67 точно керованими світлодіодами. Таке ефективне світлодіодне освітлення простору навколо допомагає миттєво адаптуватися до дорожніх умов.
Функція адаптивного динамічного освітлення Dynamic Bend Lightin5 використовує дані про швидкість і керування, реагує на дорогу та освітлює темні кути та узбіччя попереду. Діапазон дальнього світла для оптимальної видимості фокусується майже на 0,5 км попереду.
Інноваційна система реагує на дорогу і затінює до 4 об’єктів попереду авто, уникаючи засліплення інших учасників дорожнього руху. Дальнє світло автоматично адаптується до швидкості автомобіля: на низьких швидкостях промінь широкий, а під час руху зі швидкістю понад 70 км/год вужчий.
Система адаптивного переднього освітлення (Adaptive Front Lighting) автоматично встановлює відповідну схему променя в одному з 4 режимів: Сільська місцевість, Місто, Шосе чи Несприятлива погода. Кожен режим регулює діапазон, ширину та інтенсивність променів відповідно до дорожніх умов. Піксельні світлодіодні фари із брендовими денними ходовими вогнями здатні затемнювати дорожні знаки, зменшуючи відблиски уночі.
Електрифіковані двигуни
Позашляховик доступний із низкою плавних бензинових і дизельних двигунів Ingenium, усі оснащені технологією м'якого гібрида (MHEV). Представлено і оптимізований плагін-гібрид.
Удосконалений плагін-гібрид P400e втілює найкращі риси різних, але потужних силових агрегатів. Він поєднує електродвигун потужністю 105 кВт з бензиновим двигуном Ingenium – легка та тиха продуктивність.
Range Rover Velar P400e зручний як для коротких міських поїздок, так і для тривалих подорожей. Запас ходу у реальних умовах під час використання лише електродвигуна до 51 км, а отже середня добова відстань долається без викидів вуглекислих газів. Якщо тривалі подорожі є постійним явищем, ідеально пасуватиме плагін-гібридний двигун. Заряджаючись від електромережі, він забезпечує комбінований запас ходу в реальних умовах до 684 км – використовуючи електричний і бензиновий двигуни6.
Пересуваючись лише на електротязі, одного заряду вистачить для відстані до 64 км згідно з WLTP. А це – збільшений більш ніж на 20% запас ходу, адже P400e отримав батарею ємністю 19,2 кВт6.За циклом WLTP загальні викиди CO2 становлять 38 г/км, а витрати пального – 1,6 л/100 км.
Джеймс Сандерсон, головний інженер життєвого циклу Range Rover Velar, сказав: «Range Rover Velar поєднує динамічне водіння із низкою плавних і ефективних двигунів. Збільшивши розмір батареї на 12 %, ми досягнули і збільшення запасу ходу P400e до 64 км. Додаткова перевага – швидке заряджання постійним струмом. Власникам здійснювати щоденні подорожі відтепер легше, ніж будь-коли раніше».
Поєднуючи 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 300 к.с. і електродвигун потужністю 105 кВт, P400e має загальну потужність 404 к.с. Крутний момент становить 640 Нм, що прискорює авто від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість досягає 209 км/год. Лише на електротязі позашляховик рухається з максимальною швидкістю до 140 км/год6.
P400e – один із небагатьох плагін-гібридів, що швидко заряджається від постійногоструму. 30 хвилин потрібно, щоб зарядити батарею від 0 до 80 % за допомогою зарядного пристрою потужністю 50 кВт. Вдома, із зарядним пристроєм змінного струму у 7 кВт, авто зарядиться від 0 до 100 % орієнтовно за 2.5 год.
Для зручних пересувань, власники можуть обрати один із 3 режимів керування: гібридний (HYBRID MODE), електричний режим (EV MODE) чи економічний режим (SAVE MODE).
Технологія м'якого гібриду MHEV використовує вдосконалений 48-вольтовий електричний нагнітач і стартер-генератор (BiSG) з ремінним приводом. Разом із 48-вольтовим літій-іонним акумулятором забезпечує роботу двигуна в режимі старт-стоп, та допомагає при інтенсивному прискоренні. Цей акумулятор накопичує енергію під час гальмування та уповільнення авто.
3,0-літровий 6-циліндровий бензиновий двигун P400 має 400 к.с. і 550 Нм крутного моменту, тому прискорюється від 0 до 100 км/год за 5,5 с. Викиди CO2 від 219 г/км6.
2,0-літровий 4-циліндровий двигун отримав нову автоматичну 8-ступінчату коробку передач для більш плавного перемикання. P250 у 250 к.с. забезпечує 365 Нм крутного моменту для прискорення 0-100 км/год за 7,5 с. Викиди CO2 від 211 г/км, а витрати пального – до 9,3 л/100 км6.
3,0-літровий 6-циліндровий дизельний двигун D300 у 300 к.с. із крутним моментом 650 Нм прискорює авто від 0 до 100 км/год за 6,5 с. Двигун оснащений послідовно-каскадною системою турбокомпрессорів і покращеною системою очищення відпрацьованих газів. Тому викиди CO2 становлять від 188 г/км, а витрати пального – 7,2 л/100 км6.
2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун D200 Ingenium має 204 к.с., викиди CO2 від 168 г/км, витрати пального – до 6,4 л/100 км.
Лінійка двигунів нового Range Rover Velar:
Плагін-гібридний
Бензинові
Дизельні
Оптимізована динаміка
Опціональна пневматична підвіска з електронним керуванням зглажує нерівності за допомогою системи Adaptive Dynamics і вдосконаленої системи шасі, що постійно змінює силу амортизації на кожному колесі. Це потрібно для плавного руху різними поверхнями.
Система Adaptive Dynamics стандартна для: плагін-гібриду, всіх 6-циліндрових моделей, усіх 4-циліндрових моделей Dynamic HSE. Вона забезпечує оптимізацію жорсткості підвіски відповідно до умов водіння. Це досягається шляхом моніторингу руху коліс 500 разів на секунду та рухів кузова 100 разів на секунду, а також безперервною зміною рівня амортизації в усіх чотирьох кутах автомобіля. Власники будуть здивовані спеціальним калібруванням для руху бездоріжжям. Удосконалені шасі та електрична пневмопідвіска, а також системи Adaptive Dynamics і Configurable Dynamics забезпечать легке маневрування великим позашляховиком.
Із режимом Configurable Dynamics власник налаштовує автомобіль відповідно до своїх уподобань, за допомогою сенсорного екрана Pivi Pro. У режимі Dynamic за замовчуванням встановлено підвищену чутливість педалі акселератора, перемикання передач налаштовано на більш спортивний стиль керування, жорсткість підвіски збільшено, а ступінь підсилення рульового керування знижено для забезпечення кращого зворотнього зв’язку. Система дозволяє налаштувати індивідуальні параметри: наприклад, підвищену реакцію на педаль акселератора можна поєднати з бажаними налаштуваннями підвіски.
Система рульового керування з електропідсилювачем (EPAS) розроблена для виняткового зворотного зв’язку з водієм, точності відгуку та чуттєвості.
Маневреність під час руху покращує стандартна для всіх моделей система розподілу крутного моменту шляхом гальмування (TVBB). Якщо під час входження у поворот система виявляє недостатню поворотність, вона ініціює легке гальмування внутрішніх коліс, зокрема задніх. Це допомагає водієві дотримуватись бажаної лінії руху. Система TVBB також корисна на низьких швидкостях під час руху слизькою поверхнею.
Розширені параметри підвіски
Із максимальним кліренсом у 251 мм, Velar легко пересувається бездоріжжям, а витонченість руху забезпечують інноваційні системи шасі й підвіски.
Різні технології адаптовують позашляховик до складних умов довкілля:
Маневрування бездоріжжям
Оновлений Range Rover Velar вирізняється холоднокровною присутністю і маневреністю на дорозі завдяки низці вдосконалених технологій.
Інтелектуальна система повного приводу (AWD) із зміною крутного моменту забезпечитьплавний рух будь-якою місцевістю. Оптимальний розподіл крутного моменту відбувається відповідно до умов руху – динамічного дорогою чи зі старту з місця на слизькій поверхні.
Ця чутлива система забезпечує продуктивність за будь-яких умов, майже миттєво змінюючи розподіл потужності та крутного моменту. Від заднього приводу до повністю заблокованого повного приводу для маневрів на бездоріжжі – всього за 165 мілісекунд. Водночас передання крутного моменту на передню вісь потребує лише 100 мілісекунд.
Розподілом між передньою та задньою осями керує система Intelligent Driveline Dynamics (IDD). Вона отримує інформацію від низки датчиків навколо автомобіля та вимірює кут повороту керма та положення педалі газу. Використовуючи їх, IDD постійно оцінює рівень тертя між шинами та дорогою, а також рівень зчеплення з поверхнею.
Задній диференціал з активним блокуванням та електронна система керування доступні на всіх 6-циліндрових моделях. Вони забезпечують комфортний рух бездоріжжям: оптимізують розподіл крутного моменту між задніми колесами, максимізуючи зчеплення під час прискорення та виходу з поворотів. Також контролюють зчеплення під час руху складною місцевістю.
Високі можливості маневрування бездоріжжям забезпечує система Terrain Response 2®. Вона доступна із низкою режимів на вибір: Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic і Automatic. Для оптимального зчеплення з дорогою та комфортного руху кожен режим змінює калібрування двигуна, трансмісії, системи повного приводу, підвіски та систем контролю стійкості.
Переосмислення сучасної розкоші втілено у новому Range Rover Velar, який захоплює динамікою та драматичним виглядом. Дизайн у стилі мінімалізм, преміальні матеріали, потужні силові агрегати та інноваційні технології пропонують новий рівень комфорту, маневреності та ефектної присутності.
В Україні замовити авто у всіх версіях можна вже зараз в офіційних дилерських центрах Land Rover, вартість буде повідомлена пізніше.
Фільми про оновлений Range Rover Velar можна переглянути у TikTok за лінком https://www.tiktok.com/@rangerover
1 Всі функції повинні використовуватися водіями лише тоді, коли це безпечно. Водії повинні переконатися, що вони контролюють автомобіль.
2 Apple CarPlay є товарним знаком Apple Inc.
3 Доступність функцій Pivi Pro залежить від ринку. Окремі функції потребують наявності відповідної SIM-карти з тарифним планом, що передбачає подальшу підписку після початкового терміну, рекомендованого диллером. Мобільний зв’язок не гарантований у всіх місцях.
4 Активне шумозаглушення на дорозі доступне на моделях із панорамним дахом і системою Meridian Sound/Meridian 3D Surround або звуковою системою Meridian.
5 Стандарт щодо динамічної HSE та Autobiography.
6 Наведені дані є результатом офіційного тестування виробника відповідно до законодавства ЄС WLTP, із авто з повністю зарядженим акумулятором. Лише для порівняння. Реальні дані можуть відрізнятися. Показники CO2, економії пального, споживання енергії та запасу ходу можуть відрізнятися залежно від стилю керування, умов довкілля, навантаження, встановлених коліс та аксесуарів, фактичного маршруту та стану акумулятора. Дані про запас ходу ґрунтуються на автомобілі, що використовувався на тестуванні за стандартизованим маршрутом. Передбачається заряджання лише вдома та на основі анонімних даних від клієнта Range Rover.