†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Новий Range Rover Evoque харизматичний і витончений. Редукційний дизайн автомобіля вражає балансом між інноваційними технологіями та розкішними матеріалами. Створений, щоб вражати поціновувачів позашляховиків класу люкс.
Редукційний екстер’єр Range Rover Evoque посилює нова решітка радіатора та надтонкі світлодіодні фари Pixel1 із фірмовими денними ходовими вогнями (DRL) – зовнішньо вони нагадують дорогоцінний виріб. Нові зовнішні акценти та кольори оздоблення увиразнюють характерні пропорції авто: плаваючу лінію даху, безперервну поясну лінію та дверні ручки врівень із поверхнею кузова. Позашляховик зберігає елементи ДНК дизайну Range Rover.
Філософія редукційного дизайну інтер’єру Range Rover відображена у новому 11,4-дюймовому вигнутому скляному сенсорному екрані, що «левітує» посередині центральної консолі, у межах погляду водія. А це – покращена видимість та ще більше простору для зберігання речей і бездротового зарядного пристрою. Завдяки Pivi Pro2 та регулярним онлайн оновленням програмного забезпечення5, нова центральна консоль забезпечить власникам бездоганний цифровий досвід.
Інноваційні технології та матеріали сприятимуть комфортному перебуванню власника в оновленому салоні авто. Range Rover Evoque отримав одну з найдосконаліших у сегменті** систем очищення повітря – Cabin Air Purification Plus. Позашляховик є втіленням нового виміру сучасної розкоші, тому пропонує варіанти оздоблення салону без використання шкіри: сидіння із текстилю UltrafabricsTM та KvadratTM – матеріалу із вовни.
«Оригінальний компактний розкішний Range Rover створений для руху містом. Він ще розумніший і досконаліший, ніж його попередник, — сказала Джеральдіна Інгам, генеральний директор Range Rover. — Мінімалістичний та стриманий салон оздоблений новими матеріалами та кольорами, що забезпечує легку розкіш. Єдиний вигнутий скляний інтерфейс та система очищення повітря дозволяють власникам насолоджуватися спокоєм – це характерна риса Range Rover».
Range Rover Evoque представлений у версіях: Evoque S, Dynamic SE, Dynamic HSE та Autobiography. Плагін-гібрид P300e дозволяє власникам здійснювати щоденні поїздки в електричному режимі керування із нульовими викидами CO2*. Запас ходу на електротязі згідно з WLTP – до 62 км, а із новою батареєю у реальних умовах – до 48 км4. Позашляховик швидко заряджається від зарядних станцій постійного струму. Лінійка силових агрегатів Range Rover Evoque також охоплює бензинові та дизельні двигуни Ingenium із технологією м’якого гібрида (MHEV)11.
Захоплюючий дизайн
Новий Range Rover Evoque демонструє витончену еволюцію редукційного дизайну екстер’єру. Безпомилковий профіль із характерними рисами: плаваюча лінія даху, безперервна поясна лінія та дверні ручки врівень із поверхнею кузова. Модернізований дизайн решітки підкреслює родинну приналежність до бренду Range Rover.
Нові надтонкі фари з сучасною технологією PixelLED1 інтегровані у Range Rover Evoque. Технічні характеристики денних ходових вогнів доповнені кристалічною графікою – зовнішньо вони нагадують дорогоцінний виріб.
«Range Rover Evoque унікальний, він залишить незабутній слід на автомобільному ландшафті. Витончений дизайн і позачасове відчуття модерності продовжують торкатися важливої емоційної струни», — сказав професор Джеррі Мак Говерн, офіцер Ордену Британської імперії, креативний директор JLR.
Оновлений інтер’єр Range Rover Evoque увиразнює поєднання витонченого дизайну та інновацій. Моделі з автоматичною коробкою передач вирізняються мінімалістичним дизайном центральної консолі. Його доповнює новий тактильно приємний важіль перемикання передач. Доступ до інформаційно-розважальної системи Pivi Pro2 здійснюється за допомогою нового 11,4-дюймового вигнутого скляного сенсорного екрана. З його допомогою власники легко керуватимуть ключовими функціями авто. Відтепер екран розташовується вище, у межах досяжності водія. А це – ще більше місця для зберігання речей. Позашляховик стандартно оснащений бездротовим зарядним пристроєм.
Панорамний дах наповнює салон природним світлом13. Доступна опція оздоблення салону текстилем, без використання шкіри.
Range Rover Evoque – єдиний позашляховик у своєму сегменті, доступний із оздобленням інтер’єру матеріалом KvadratTM. Цей матеріал із суміші вовни – розкішна альтернатива натуральній шкірі. Сидіння виконані із KvadratTM та UltrafabricsTM у кольорі Ebony. Вони також мають поліуретанові текстильні вставки з новою характерною перфорацією. Створена спеціально на замовлення, суміш вовни KvadratTM на 58 % легша за шкіру. Вона не лише має сучасний вигляд, а й тактильно приємна.
Інноваційний текстиль ретельно випробуваний на міцність у лабораторії матеріалів Range Rover: 60 000 циклів випробувань на стирання, що еквівалентно 10 рокам використання, та тестування ультрафіолетом, що за місяць імітує 3-річний вплив яскравого сонячного світла. Автовиробник гарантує: матеріал міцний та слугуватиме протягом усього терміну експлуатації авто.
Позашляховик, окрім шкіри, буде доступний зі ще більшою низкою інноваційних матеріалів. Вишуканий вигляд досягається використанням нових деталей, зокрема оздобленням Moonlight Chrome на кермі, обрамленні центральної консолі та вентиляційних отворів. Накладки із алюмінію Technical Light Anodised чи Dark Anodised Aluminium доступні опціонально, залежно від моделі. Range Rover Evoque Autobiography отримав накладки зі шпону Shadow Grey Ash, вони підкреслюють елегантність авто.
Додатково у палітрі з’являються нові кольори – це Arroios Grey, Tribeca Blue і Corinthian Bronze. Персоналізувати авто власники можуть, обравши контрастні варіанти оздоблення даху: Narvik Black або Corinthian Bronze. Доступно 8 варіантів дизайну легкосплавних колісних дисків розміром до 21 дюйма6 та 5 нових варіантів оздоблення.
Технології підключення
Range Rover Evoque отримав інформаційно-розважальну систему Pivi Pro2 останнього покоління, що попередньо з’явилася у новому Range Rover Velar. Доступ до неї здійснюється за допомогою нового елегантного 11,4-дюймового вигнутого скляного сенсорного екрана. Новий дисплей включає всі основні функції керування автомобілем. Здається, що він легко «левітує» посередині центральної консолі.
Ключові елементи керування клімат-контролем, сидіннями та гучністю аудіосистеми розташовані з обох боків екрана – на нових бічних панелях із багатофункціональними пересувними регуляторами. Ці віртуальні кнопки забезпечують миттєвий доступ до найпотрібніших функцій: індивідуальних регуляторів температури для пасажирів спереду, гучності звуку, камери та навігації.
На початку кожної подорожі панель Pre-Drive забезпечить швидкий доступ до затребуваних функцій: наприклад, обігріву вікон та підігріву сидінь. Під час руху її автоматично замінить головний екран із трьома панелями на вибір. Екран можна налаштувати за допомогою Pivi Pro2.
Інформаційно-розважальна система Pivi Pro2 нового покоління пройшла інтенсивні випробування: цифрові, фізичні та за участі тестувальників. Згідно з результатами яких скорочено час виконання завдань та покращено взаємодію із користувачем. Орієнтовно 80 % завдань можна виконувати у два кліки на головному екрані.
Pivi Pro2 легко інтегрується зі смартфоном через бездротові AppleCarPlay®8 або AndroidAuto®. У новому відділенні центральної консолі доступний бездротовий зарядний пристрій – він забезпечує миттєве заряджання та зменшує потребу використання проводів.
Range Rover Evoque доступний із найдосконалішим у сегменті** комплектом камер та технологій: 3D-камерою кругового огляду, технологією прозорого капота ClearSight Ground ViewTM15 та внутрішнім дзеркалом заднього виду з технологією ClearSight Interior Rear ViewTM16. Вони забезпечують впевненість водія за будь-яких умов руху.
Неперевершена вишуканість
Традиційна витонченість Range Rover досягається сучасними технологіями, що забезпечують комфорт та гарне самопочуття пасажирів. Позашляховик доступний із пакетами опцій на вибір.
Найдосконаліша у сегменті** система очищення повітря у салоні Cabin Air Purification Plus вперше інтегрована у Range Rover Evoque. Вона є модернізованим варіантом попередньої системи. Доступна із додатковим пакетом Comfort Pack та є стандартною для Autobiography.
Із функцією контролю CO2 і фільтрацією PM2.5, якість повітря у салоні можна постійно контролювати, що сприятиме гарному самопочуттю всієї родини. Поєднана із технологією nanoeTM X для боротьби з хвороботворними мікроорганізмами, система зменшує кількість запахів, бактерій та алергенів. Спеціальний застосунок Air Quality Index (AQI)12 відстежує стан повітря всередині салону відносно повітря ззовні, відображаючи його на екрані. Активується система одним натисканням кнопки «Очистити» на сторінці «Якість повітря» у Pivi Pro.
Нові світлодіодні фари Pixel із фірмовими денними ходовими вогнями (DRL)1 інтегровані у Range Rover Evoque. Стандартні для Dynamic HSE та Autobiography, фари мають втричі більше світлодіодів, ніж попередні матричні. Кожна фара оснащена 4 піксельними модулями з 67 точно керованими світлодіодами. Вони адаптуються до дорожніх умов, що забезпечує оптимальне освітлення навколишнього середовища попереду.
Функція адаптивного динамічного освітлення Dynamic Bend Lighting використовує дані про швидкість і керування, щоб реагувати на дорогу та освітлювати темні кути та узбіччя попереду. Діапазон дальнього світла фокусується майже на 0,5 км попереду, забезпечуючи оптимальну видимість.
Для уникнення засліплення інших учасників дорожнього руху, система затінить до 4 об’єктів попереду та автоматично адаптує дальнє світло до швидкості автомобіля: на низьких швидкостях промінь широкий, а під час руху зі швидкістю понад 70 км/год – вужчий.
Електрифікована продуктивність
Новий Range Rover Evoque доступний із низкою електрифікованих двигунів: плагін-гібридів, що заряджаються електричним струмом, бензинових та дизельних двигунів із технологією м’якого гібрида (MHEV)11.
Плагін-гібрид P300e дозволить власникам здійснювати щоденні поїздки* з нульовими викидами CO
Плігін-гібридний позашляховик швидко заряджається від зарядних станцій постійного струму. Поза домом авто можна зарядити лише за 30 хвилин***, а вдома зарядний пристрій у 7 кВт забезпечить повний заряд орієнтовно за 2 год9.
Удосконалені бензинові та дизельні двигуни із технологією м’якого гібрида (MHEV) вирізняються оптимізованою ефективністю та реакцією. Стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG), дозволяє накопичувати енергію, яка зазвичай втрачається під час гальмування та уповільнення. Вона зберігається у 48-вольтній літій-іонній батареї і перерозподіляється, коли авто прискорюється. Це забезпечує плавну роботу двигуна в режимі старт-стоп.
Характерний для Range Rover спокійний рух будь-якою місцевістю забезпечують інноваційні технології шасі. Система Adaptive Dynamics10 оптимізує жорсткість підвіски відповідно до умов водіння. Із системою Configurable Dynamics доступне спеціальне калібрування для руху бездоріжжям та зміна параметрів водіння. А це – легке маневрування на дорозі.
Інтелектуальна система повного приводу (AWD) забезпечує неперевершені можливості витонченого руху: оптимальний розподіл крутного моменту відбувається відповідно до умов руху – динамічного дорогою чи зі старту з місця на слизькій поверхні.
Налаштувати позашляховик відповідно до умов руху допоможе Terrain Response 2®, доступ до якої здійснюється через Pivi Pro2. Вона доступна із низкою режимів на вибір: Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic і Automatic. Для оптимального зчеплення із дорогою, кожен режим змінює налаштування двигуна, трансмісії, системи повного приводу, підвіски та систем контролю стійкості.
В Україні новий Range Rover Evoque можна замовити вже зараз в офіційних дилерських центрах JLR.
1 Опції та їх доступність залежать від ринку, потребують уточнення у дилера.
2 Функції, опції та їх доступність залежать від ринку. Їх наявність та умови використання на конкретному ринку варто уточнювати у офіційного дилера. Окремі функції вимагають наявності відповідної SIM-карти та контракту щодо передачі даних, а також подальшої підписки. Мобільний зв’язок у всіх місцях не гарантований.
3 Опціонально доступно для моделей HSE та Autobiography. Сидіння, оздоблені KvadratTM , матеріалом із суміші вовни, та UltrafabricsTM у кольорі Ebony.
4 Наведені дані є результатом офіційного тестування виробника відповідно до законодавства ЄС WLTP, із авто з повністю зарядженим акумулятором. Лише для порівняння. Реальні дані можуть відрізнятися. Показники CO2, економії пального, споживання енергії та запасу ходу можуть відрізнятися залежно від стилю керування, умов довкілля, навантаження, встановлених коліс та аксесуарів, фактичного маршруту та стану акумулятора. Наведені цифри стосуються європейських ринків ЄС6. Показники запасу ходу та витрат пального для інших ринків опубліковані на сайті www.landrover.com. Усі показники викидів, запасу ходу тощо лише для електромобілів для ЄС згідно з WLTP (TEL). Дані про запас ходу електромобілів базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом. Запас ходу залежить від стану автомобіля, батареї, фактичного маршруту, навколишнього середовища та стилю водіння
5 Оновлення ПЗ онлайн залежить від згоди водія, підключення до мережі та доступності на ринку.
6 Не доступно для гібридних моделей з електроприводом.
7 Не доступно для P160 із переднім приводом.
8 Apple CarPlay є торговою маркою Apple Inc.
9 Час заряджання залежить від багатьох факторів: віку та стану авто, температури та наявного заряду, зарядного пристрою, що використовується та тривалості заряджання.
10 Не доступно для D165, D200 і PHEV.
11 Дизелі з технологією MHEV доступні на окремих ринках.
12 Лише на ринках Великобританії, Європи та США. Дослідження Texcell, проведене у 2020 році для Panasonic.
13 Додаткова опція, доступність залежить від ринку, варто уточнювати у дилера.
14 Лише сумісні смартфони.
15 Технологія ClearSight GroundView™ залежить від наявності додаткової камери кругового огляду.
16 Додаткова функція. Якщо власники користуються біфокальними чи варіфокальними окулярами і не фокусуються на цифровому зображенні заднього виду ClearSight , можна будь-коли повернутися до режиму дзеркала заднього виду.
*Середня відстань щоденних поїздок – 48 км. Розраховано на основі даних InControl із 30 ринків у всьому світі для Range Rover Evoque у період з 2019 по 2022 рік. Передбачається, що акумулятор повністю заряджений.
**Згідно з закритим аналізом конкурентів станом на 03.03.2023.
***При використанні швидкого зарядного пристрою від постійного струму потужністю 50 кВт.