†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
24 листопада 2021 року відбулася закрита прем’єра нового Range Rover для українських медіа, надалі модель презентуватимуть клієнтам. На новий Range Rover 5-го покоління світові ринки очікували вже декілька років. Український ринок став одним із перших в Європі, де презентували модель.
Бренд-директор Land Rover в Україні Андрій Ханін підкреслив, що саме однією з перших країн, які отримали новий Range Rover для презентації, стала Україна. «Офіційна онлайн-презентація від виробника відбулася у жовтні, а вже у листопаді ми змогли наживо представити модель в Україні», — говорить Андрій.
Флагманський позашляховик зберіг впізнавані форми, але оновився для задоволення найвибагливіших смаків сучасної аудиторії. До замовлення доступні версії SE, HSE, Autobiography та First Edition, згодом буде наявний також Range Rover SV — ексклюзивна інтерпретація від відділу створення персоналізованих авто (SVO).
Лінійка двигунів — це бензинові і дизельні варіанти, а також плагін-гібридні і м’які гібридні. Вершиною потужності є новий бензиновий V8 бітурбований двигун P530 — із ним Range Rover став спритнішим. Попередня модель із 5-літровим двигуном V8 прискорювалася від 0 до 100 км/год за 5,4 с, нова ж модель із 4,4-літровим двигуном V8 прискорюється за 4,6 с. А витрати пального у новому Range Rover із двигуном V8 зменшилися на 17 %, становлячи 12 л на 100 км у комбінованому циклі.
Преміальний позашляховик вже доступний для замовлення в Україні, перші клієнти отримають свої авто влітку 2022 року. У цей же час нові Range Rover можна буде випробувати на тест-драйві в офіційних дилерських центрах.
Орієнтовна вартість* нового Range Rover для українського ринку:
Сьогодні від попереднього покоління позашляховик відрізняється новою архітектурою кузова MLA-Flex — її обрали для покращеної функціональності авто. Колісна база може бути стандартною на 4 чи 5 місць у салоні, або ж довгою на 5 або 7 місць — для 7 пасажирів у салоні передбачено 3-й ряд сидінь.
Три лінії, що вирізняють Range Rover 5-го покоління і водночас простежуються крізь усі покоління позашляховика: похила лінія даху, горизонтальна лінія посередині кузова і висхідна лінія порогу. Загалом, в екстер’єрі нового Range Rover дизайнери зменшили кількість з’єднань, коли видно дотичність деталей одна до одної — для цього використовували навіть зварювання лазерним променем. Короткий передній звис та нова обтічна задня частина створюють краплеподібну форму. Разом із бічною частиною кузова, яка стала повністю гладкою поверхнею, вони підкреслюють виразний дизайн автомобіля. Лінію даху опустили на 10 мм — для додаткового акценту на цілісній формі авто.
Вертикальні габаритні ліхтарі у задній частині вбудовані в єдину глянцеву чорну панель і з’єднані горизонтальною секцією. Вона об’єднує інші функціональні ліхтарі і підкреслює ширину автомобіля. Інтеграція задніх фар у загальну форму авто стала однією із найпомітніших рис екстер’єру нового Range Rover.
Обтічна форма як тренд сучасності яскраво й органічно втілена у новому Range Rover. З одного боку, простежуються брендові риси попередніх поколінь, а з іншого — сьогодні це абсолютно новий позашляховик Land Rover із вражаючим дизайном.
Cалон Range Rover також змінився. У центрі панелі приладів розміщено найбільший сенсорний дисплей у лінійці Land Rover — 13,1 дюйма. Сама ж панель поділена на секції з чіткою ієрархією за основними органами керування і функціями. Саме це і є інтуїтивним інтерфейсом. Адже дизайн автомобіля має бути не лише розкішним і елегантним, а й зрозумілим: щоб власник із перших хвилин за кермом вже підсвідомо відчував основні функції керування.
Новий Range Rover — це прямий доступ до застосунків у смартфонах через додатки Apple CarPlay® та Android Auto™, що інтегровані у систему мультимедіа Pivi Pro. Пасажири можуть підключатися до системи, адже для кожного сидіння передбачено до восьми роз’ємів USB-C (60 Вт). Родина і партнери будуть у захваті від подорожей на задніх сидіннях, адже тепер для них доступна нова мультимедійна система із регульованими сенсорними дисплеями у 11,4 дюйма: фактично, це як телеекрани.
Відтепер, уперше в історії моделі Range Rover, можна замовити інтер’єр салону без використання шкіри, замінивши її напіввовняною тканиною Kvadrat™ Remix. Поліуретановий матеріал Ultrafabrics™ на дотик та під час експлуатації не відрізняється від шкіри, але під час його виробництва виділяється на 75 % менше вуглецю. Навіть тут простежується наступний крок компанії Jaguar Land Rover до місії Destination Zero, коли довкілля стане екологічнішим, а планета — безпечнішою. І саме інноваційні рішення найбільше цьому сприяють.
Новий Range Rover буде самостійно вдосконалювати свої технології через віддалене оновлення ПЗ. Нова електрична архітектура Land Rover — EVA 2.0 — стала основою для багатьох технологічних інновацій, зокрема для систем допомоги водію.
Технологія прозорого капота ClearSight Ground View на дисплеї демонструє водію ділянку шляху, приховану під капотом — так легше проїжджати складні місця і навіть паркуватися. Та справжній екшн нового Range Rover — це самостійне паркування автомобіля без водія за кермом. Власник активує систему з автомобіля, визначивши конкретне місце з вузьким заїздом, виходить із авто і стежить за паркуванням. Дистанційне автоматичне паркування особливо рятує, коли місця для заїзду настільки мало, що навіть важко відчинити двері авто.
Нічні подорожі стають по-справжньому легкими: нові цифрові світлодіодні головні фари із дальністю променя у 500 м покращують оглядовість шляху. Система адаптивного головного освітлення оптимізує ближнє світло і формує пучок променя залежно від обставин керування. Технологія швидко відкидає тіні на предмети, адаптивне дальнє світло розподіляє до 16 тіней на шляху — це максимальне освітлення без засліплення інших водіїв. А інтелектуальні фари «відстежують» дорогу попереду, визначаючи повороти через навігаційні дані. Вони налаштовують пучок випромінювання згідно з автоматично обраним ними режимом: заміська подорож, у місті, траса чи несприятливі погодні умови.
Дебютом у Range Rover 2021 року стали нові маневрові фари — для маневрів на низькій швидкості за недостатньої видимості. Світлова доріжка створюється через додаткові світлодіодні фари з кожного боку авто, разом з фарами заднього ходу: система автоматично вмикається під час заднього ходу і працює разом із 3D-камерою кругового огляду.
Також серед нових технологій у Range Rover:
Нові вдосконалення позашляховика — це також крутний момент, який тепер розподіляється навіть між лівим і правим задніми колесами, а не лише між осями. Також зменшився діаметр розвороту — для стандартної колісної бази він становить менше 11 м. Це найпрогресивніший показник для усіх Land Rover на момент 2021 року. Вперше у позашляховику Land Rover з’явилися й нові 23-дюймові легкосплавні диски.
125 — число патентів, зареєстрованих у процесі створення нового Range Rover. Інноваційний розкішний позашляховик випробували у спекотних пустелях та в холодній Арктиці, аби довести: Land Rover здатний пропонувати нові рішення у класичних золотих стандартах бренду.