†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Флагман Range Rover Evoque представлено у плагін-гібридній версії з повністю електричним запасом ходу до 66 км
Новий Range Rover Evoque тепер доступний із плагін-гібридною технологією (Plug-in Hybrid Electric Vehicle — PHEV). Технологія забезпечує видатну продуктивність: у повністю електричному режимі із запасом ходу до 66 км* та викидами CO2 на рівні 32 г/км.
Плагін-гібридну модель Range Rover Evoque P300e розроблено на основі Premium Transverse Architecture — ультрасучасної платформи Land Rover, призначеної для електрифікації моделей за умови збереження видатної прохідності бездоріжжям. Нова плагін-гібридна модель P300e доповнює лінійку актуальних моделей із 48-вольтною м'якою гібридною системою, додаючи нового рівня ефективності.
Продуктивністю новий Range Rover Evoque P300e завдячує поєднанню 200-сильного (147 кВт) 1,5-літрового 3-циліндрового бензинового двигуна Ingenium та 109-сильного (80 кВт) електричного двигуна. Електричний двигун живиться від літій-іонного акумулятора потужністю 15 кВт*год, розташованого під задніми сидіннями. Evoque P300e миттєво прискорюється: від 0 до 100 км/год лише за 6,4 секунди.
Ефективність надзвичайна: показники викидів вуглецю становлять 32 г/км (WLTP), у повністю електричному режимі керування запас ходу аж до 66 км та нульові викиди CO2 . Споживання пального становить 1,4 л/100 км.
Range Rover Evoque P300e
Режими керування
Водії можуть обрати 1 з 3-х режимів керування, які відповідають потребам незалежно від подорожей містом чи виїздом на трасу:
Технологія PHEV
Із моменту створення платформа Premium Transverse Architecture призначена для застосування плагін-гібридних та м'яких гібридних технологій. Відповідне обладнання у новому Range Rover Evoque P300e розміщено під підлогою кузова, не зменшуючи внутрішній простір салону.
Вдосконалений блок електроприводу на задній осі (Electric Rear Axle Drive — ERAD) працює від розташованого під задніми сидіннями компактного літій-іонного акумулятора потужністю 15 кВт*год. Його сконструйовано із 84 призматичних блоків, розташованих у семи 50 A*год модулях по 12 одиниць, зі сталевим захисним покриттям товщиною 6 мм. Воно захищає акумулятор, не впливаючи на позашляхові можливості авто.
На швидкості понад 135 км/год електродвигун вимикається, аби зменшити опір, а отже — підвищити продуктивність. Після зниження швидкості до цієї відмітки він знову плавно вмикається.
Компактна високовольтна коробка розподілення (HVJB) під передніми сидіннями — ще одна інновація від інженерів. Вона включає: перетворювач постійного струму (змінює струм високої напруги від гібридної батареї на низьку напругу для підтримки 12-вольтної мережі) та бортове зарядне обладнання потужністю 7 кВт для заряджання гібридної батареї при підключенні авто.
Поруч розташовано стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG). Він може передавати рекуперовану енергію до високовольтного акумулятора для зберігання та використання пізніше, або ж для негайного перерозподілу для підтримки позашляхових можливостей авто.
Нова система гальмування замінила традиційний вакуумний сервопривід гальм і поєднала рекуперативне і фрикційне гальмування для стійкого і точнішого відчуття педалі. Система може забезпечити уповільнення до 0,2 g (одиниця прискорення)**** за рекуперативного гальмування, збільшуючи енергоефективність та використовуючи кінетичну енергію авто для підзарядки розрядженого акумулятора під час руху на нейтральній швидкості.
Інтеграція системи PHEV покращує динаміку руху, знижує центр ваги на 6% та оптимізує її розподіл між передньою та задньою частиною транспортного засобу.
Заряджання
Нову модель PHEV укомплектовано побутовим зарядним кабелем Mode 2 для повного заряджання авто від звичайної розетки за 6 годин 42 хвилини. Це ідеально для заряджання протягом ночі. Для пришвидшення процесу кабель зарядки Mode 3 підключається до 7кВт настінного зарядного пристрою змінного струму або до громадських зарядних станцій. Щоб зарядити авто від 0 до 80%, потрібна 1 година 24 хвилини. Найшвидший час заряду досягається на громадських зарядних станціях постійного струму: за наявності 32 кВт постійного струму, заряджання від 0 до 80% триває лише 30 хвилин.
Клапан зарядного роз’єму розташовано на задньому крилі — протилежному боці авто від кришки бака.
Трициліндровий двигун об’ємом 1,5 літра
Найсучасніший 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун лежить в основі нового Range Rover Evoque P300e. Наразі він останній з надсучасної лінійки двигунів Ingenium, яка має три-, чотири- та шестициліндрові варіанти.
Надлегкий алюмінієвий двигун, на 37 кг легший, ніж чотирициліндровий, забезпечує високі показники продуктивності і вражає економним споживанням пального. Невеликий за об’ємом, він забезпечує винятково низький рівень тертя, що підвищує ефективність. Випускний колектор, вбудований до алюмінієвої голівки циліндра, сприяє швидкому розігріву, мінімізує відстань від вихлопних отворів до турбінного колеса нагнітача для швидшої реакції.
Трициліндрова конфігурація продукує кращий потік відпрацьованих газів, що дозволяє турбінному колесу вмить підсилювати тиск. Високоефективний водяний охолоджувач повітря забезпечує таку щільність повітря, яка у процесі потрапляння до камер згоряння залишається високою. Це підвищує продуктивність робочого діапазону двигуна.
Трициліндрові, як і чотирициліндрові м'які гібридні моделі, також оснащено стартер-генератором із ремінним приводом (BiSG). Разом із блоком електроприводу на задній осі ERAD він забезпечує рекуперативне гальмування, заряджаючи акумулятор під час руху на нейтральній швидкості Завдяки цьому забезпечуються плавніші, тихіші та швидші зупинка та прискорення.
Нова 8-ступенева автоматична трансмісія
Нову 8-ступеневу автоматичну коробку передач із плавним перемиканням розробили так, щоб вона відповідала потужності та крутному моменту трициліндрового двигуна, а також безперебійно працювала з блоком електроприводу на задній осі ERAD. На 5 кг легша порівняно із 9-ступеневою трансмісією інших моделей, нова коробка передач покращує відчуття руху у керуванні авто та є невід’ємною частиною гібридної системи.
Вартість утримання автомобіля PHEV
Висока вартість перепродажу та зведені до мінімуму відвідування заправних станцій означають, що витрати на придбання і обслуговування авто PHEV стають більше, ніж просто конкурентоспроможними на ринку автомобілів.
За даними Міністерства транспорту Великобританії 2018 року, середня подорож на автомобілі у цій країні становить близько 30 км на день. Range Rover Evoque P300e PHEV здатен двічі довезти власника до місця роботи та повернутися додому в електричному режимі EV перш, ніж потребувати заряду.
Орієнтовна вартість нового Range Rover Evoque P300e PHEV становить від 1 474 000 гривень (за курсом, розміщеним на winner.ua станом на 22.04.2020). Про початок прийому замовлень у виробництво та строки поставок для українського ринку буде повідомлено додатково.
* Залежно від моделі
** Двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) та електродвигун видають максимальну потужність при різних частотах обертання
*** Час заряджання можливий з 50 кВт і 100 кВт постійного струму швидких зарядних пристроїв (фактичний заряд транспортного засобу буде обмежено до 32 кВт). Час може змінюватися залежно від умов навколишнього середовища та зарядного обладнання
**** Механічні гальма забезпечать додаткову гальмівну силу, якщо потрібно перевищити коефіцієнт 0,2 g