†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Майбутня технологія очищення повітря в салоні Jaguar Land Rover продемонструвала під час лабораторних випробувань здатність знешкоджувати до 97 % вірусів та бактерій у повітрі.
Прототип системи опалення, вентиляції і кондиціонування повітря (HVAC) використовує технологію nanoe™ X** від Panasonic для знешкодження шкідливих бактерій та вірусів. Дослідження є частиною нової стратегії Jaguar Land Rover, спрямованої на сталий розвиток та переосмислення сучасної розкоші, унікальних вражень клієнтів та позитивного впливу на суспільство.
Компанія Jaguar Land Rover співпрацює із Perfectus Biomed Ltd, провідною мікробіологічною та вірусологічною лабораторією. Автовиробник та дослідники Perfectus Biomed Ltd об’єднались для проведення передового випробування у герметичній камері для моделювання автомобільної системи вентиляції у режимі рециркуляції упродовж 30-хвилинного циклу. Незалежне дослідження продемонструвало, що віруси та бактерії було знешкоджено на 97 %.
Компанія Texcell перевірила інноваційну технологію nanoe™ X від Panasonic новим штамом коронавірусу (SARS-CoV-2*). Міжнародна дослідна організація, яка спеціалізується на вірусологічному тестуванні та імунопрофілюванні є однією з лабораторій у світі, яка має дозвіл на проведення випробувань щодо нового коронавірусу. Вона встановила, що більш як 99,995 % вірусу було знешкоджено впродовж двогодинного лабораторного тестування***.
Д-р Стів Айлі, головний медичний спеціаліст Jaguar Land Rover, зауважив, що для автовиробника добробут та безпека клієнтів має першочергову важливість: «Зараз ми всі активно шукаємо технологічні рішення, які допоможуть турбуватися про тих, кого ми любимо. Незалежне дослідження, розроблене та організоване нашими спеціалістами-інженерами, є лише одним із шляхів, над якими ми працюємо, щоб зменшити кількість шкідливих патогенів для наших клієнтів, створюючи чистіше середовище для пасажирів усередині салону автомобіля».
Для забезпечення активного очищення повітря технологія nanoe™ X, у 10 разів ефективніша за попередню – nanoe™, застосовує високу напругу для створення трильйонів гідроксильних (OH) радикалів, включених у наномолекули води****. Ці OH-радикали денатурують білки вірусів та бактерій, сприяючи пригніченню їхнього росту. Гідроксильні радикали видаляють запахи та знешкоджують алергени подібним чином.
Александер Оуен, інженер-розробник Jaguar Land Rover, відмітив, що ця технологія виводить компанію Jaguar Land Rover на передній план у питаннях добробуту клієнтів та оснащення салону. «Гідроксильні радикали у хімії є одними з найважливіших природних оксидантів, і упродовж тисячоліть вони сприяли очищенню нашої атмосфери, видаляючи забруднювачі та інші шкідливі речовини. Створення такої технології та наше вдосконалене дослідження є першим кроком у застосуванні цього наукового явища в салонах автомобілів майбутнього».
Це інноваційне дослідження дозволить Jaguar Land Rover запропонувати наступне покоління вдосконаленої фільтрації повітря у салоні у майбутньому. Моделі^ у лінійці Jaguar та модельний ряд Land Rover — сьогодні пропонують технологію nanoe™ та фільтрацію часточок PM2.5. Також доступна інноваційна функція попереднього кондиціонування, тому клієнти можуть увімкнути систему, перш ніж опиняться в салоні.
***
*SARS-CoV-2 є назвою вірусу, який належить до коронавірусного сімейства вірусів. COVID-19 є назвою захворювання, яке спричиняє цей вірус.
**nanoe™ є торговим знаком Panasonic Corporation.
***Дослідження Texcell, проведене у 2020 р. для Panasonic, якою було надано результати.
****Гідроксильні (OH) радикали утворено з атомів оксигену та гідрогену, і природним шляхом присутні в атмосфері. Це часточки з високою реакційною здатністю, які допомагають знешкоджувати віруси, бактерії, алергени та плісеневі грибки, й завдяки технології nanoe™ X не становлять загрози людям. «Знешкоджувати» означає «денатурувати часточки і бактерії, і запобігати їхньому відтворенню або зростанню».
^Моделі, які пропонують технологію nanoe™, включають Jaguar I-PACE, E-PACE, F-PACE, XE і XF. Land Rover Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar та Range Rover Evoque. Детальніше про стратегію Reimagine від компанії Jaguar Land Rover можна дізнатися за посиланням: https://www.jaguarlandrover.com/reimagine
Переосмислення майбутнього сучасної розкоші
Jaguar Land Rover переосмислює майбутнє сучасної розкоші за її визначенням у своїх брендах. Головним пунктом стратегії Reimagine є електрифікація Land Rover та Jaguar із двома чіткими, впізнаваними індивідуальностями. Кожна серійна модель Jaguar і Land Rover буде доступна у повністю електричній версії до 2030 року. Це — початок трансформації компанії у суто безвуглецевий бізнес у всьому ланцюзі постачань, серед продуктів та виробничих операцій до 2039 року. Як дочірня компанія Tata Motors із 2008 року, Jaguar Land Rover має повний доступ до світових гравців у сфері технологій та сталого розвитку в межах Tata Group.