Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Land Rover пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того, щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Land Rover повертається до ралі-рейду Дакар 2021: 2 серійні Defender відіграють ключову роль

Land Rover прийняв шалений виклик із двома серійними автомобілями Defender 110, призначеними для ралі Дакар 2021 року. Ралі є однією з найекстремальніших подій у світі автоспорту, і серійні моделі стануть допоміжними авто на ралі Дакар, підтримуючи команди Prodrive та Bahrain Raid Xtreme (BRX) протягом 7 646 км перегонів.

  • Land Rover Defender відіграє головну роль у найекстремальнішому ралі Дакар 2021: 2 серійні моделі перевозитимуть екіпаж та інвентар команди Bahrain Raid Xtreme
  • Пара моделей Defender 110 підтримуватиме 2-х водіїв команди, медичний екіпаж та допоміжний персонал у 13-денному і 12-етапному заїзді у 7 646 км
  • Land Rover тісно пов'язаний з історією змагань після першої перемоги Range Rover в ралі Дакар 1979 року та другої перемоги у 1981 році

Двом позашляховикам Defender 110 доведеться приборкати екстремальні умови, об'їжджаючи пустельні дюни, бруд, верблюжу траву та скелі, оскільки вони перевозитимуть членів екіпажу та інвентар для команди та водіїв. У складі пілотів BRX — дев'ятикратний чемпіон світу з ралі Себастьян Льоб із Франції та дворазовий переможець ралі Дакар — Нані Рома з Іспанії. У серійних Defender члени екіпажу проводитимуть багато часу: відпочиватимуть, будуть харчуватися і спати протягом 12 виснажливих етапів подорожі пустелею.

Моделі оснащені рядними 6-циліндровими бензиновими двигунами Ingenium із технологією м’якого гібридна, потужністю 400 к.с. Обладнані пакетом Explorer: багажником на даху Expedition, піднятим повітрозабірником, захистом колісних арок і бічним контейнером для зберігання речей та інструментів. В авто встановлено розкладні сходи на дах, які полегшують доступ до багажу на даху, що допоможе команді BRX перевезти обладнання.

Фінбар МакФол, директор із клієнтського досвіду компанії Jaguar Land Rover, відзначив унікальну історію Land Rover, пов'язану із ралі Дакар від перемоги у першому змаганні 1979 року. Ралі й досі залишається найсуворішим випробуванням на витривалість в умовах бездоріжжя. «Хоча автомобілі Defender і не братимуть безпосередню участь, та все ж відіграватимуть життєво важливу роль у підтримці команди, допоки вона прокладатиме шлях через тисячі миль виснажливої пустельної місцевості. Той факт, що ці авто серійні, є свідченням їх видатних позашляхових можливостей та витривалості, які тестували у найжорсткіших випробуваннях». — зауважив Фінбар МакФол.

Роль допоміжного автомобіля передбачає, що члени екіпажу максимально випробують експедиційні можливості Defender. Із навантаженням до 900 кг та динамічним навантаженням на дах 168 кг, кожне авто завантажать обладнанням та іншими матеріалами. Водночас через вдосконалену технологію Terrain Response 2 — першу у світі Terrain Response із налаштуваннями — водії адаптують усі системи позашляховика відповідно до потреб водіння.

Один із провідних експертів із мотоспорту у світі, керівник команд Prodrive та BRX, Пол Хоуорт, наголосив: «Екіпаж має знати: наші допоміжні авто перевезуть усе необхідне, незалежно від обставин на них можна покладатися, аби дістатися до наступної сервісної зупинки. Defender поєднує унікальну продуктивність на бездоріжжі та міцну практичність — вирішальне поєднання для непередбачуваних умов Дакара та довгих днів за кермом».

Після світової прем'єри на автосалоні у Франкфурті у 2019 році, Land Rover зустрів шалений попит на новий Defender, разом зі світовим визнанням — із часу свого дебюту позашляховик отримав 28 міжнародних нагород. Додатково автовиробник представив лінійку ефективних рядних 6-циліндрових дизельних двигунів Ingenium, що відрізняються м'якою гібридною технологією. А також — вдосконалений плагін-гібридний силовий агрегат P400e, який забезпечує повністю електричний запас ходу до 43 км та рівень викидів CO2 74г/км.

В Україні Defender у кузові 110 доступний для тест-драйву і придбання вартістю від 1 866 770* гривень. Defender у кузові 90 з’явиться у березні 2021-го року, сьогодні модель можна замовити в дилерських центрах, вартістю від 1 868 160* гривень.

* Вартість розраховано за курсом, розміщеним на winner.ua станом на 24.12.2020. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення. Надана інформація є довідковою та не є публічною офертою. Остаточну вартість автомобіля необхідно уточнювати у офіційного дилера Land Rover.

Долучайтесь до спільноти Land Rover

Аеліта Преміум на Facebook

Дізнайтесь більше про актуальні технології, комплектації та події світу Land Rover.

Аеліта Преміум у Instagram

Знайдіть натхнення у стилі і пригодах, що дарують автомобілі Land Rover.