†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Land Rover Defender презентовано із вдосконаленими двигунами, новими модельними специфікаціями та розширеними опціями. Новий Defender посилює власну функціональність технологіями руху бездоріжжям, надаючи нового змісту пригодам у 21 столітті.
Для 2021-го модельного року ключем до високої популярності Defender стає вдосконалена нова плагін-гібридна (Plug-In Hybrid — PHEV) модель P400e. Поєднуючи 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун та електромотор потужністю 105 кВт, силовий агрегат P400e з потужністю 404 к. с. забезпечує високий крутний момент та низькі експлуатаційні витрати. Викиди CO2 становлять 74 г/км, споживанням пального у комбінованому циклі — 3,3 л/100 км. Позашляховик долає до 43 км виключно на електротязі з нульовими викидами вихлопних газів. Це стосується і руху бездоріжжям, де миттєва передача крутного моменту з електричного мотора посилює функціональність.
Разом із новим P400e, до лінійки приєднується продуктивний рядний 6-циліндровий
дизельний двигун Ingenium від Land Rover.
Потужні робочі характеристики та плавна
реакція поєднуються у новому Defender — універсалі світового класу на дорозі та
непереможному експерті на бездоріжжі.
Нова версія X-Dynamic доступна для обох моделей — Defender 90 і 110, пропонуючи для
вибору різні елементи дизайну екстер’єру та інтер’єру.
Опції для персоналізації Defender удосконалюються з додаванням нових кольорів
Yulong White, Silicon Silver та Carpathian Grey. Вони доступні з декількома варіантами
контрастних покриттів даху. Вперше запропоновано низку індивідуальних опцій, зокрема
текстильний дах для Defender 110, що складається, і пакет вдосконалення підвіски для
Defender 90. Головні преміальні світлодіодні фари, звукову систему Meridian, проекційний
дисплей та протитуманні передні фари можна додати до оснащення окремо.
Нік Колінз, директор лінійки автомобілів Land Rover, зазначив про функціональні
можливості Defender: вони розкриваються із удосконаленнями двигунів та дизайну. Вибір
розширюється завдяки новим кольорам і модифікаціям екстер’єру та інтер’єру. Тут відіграє
роль особлива модель X-Dynamic та різноманіття варіантів дизайну кузова 90 та 110.
Нова плагін-гібридна (PHEV) модель P400e є ключем до останніх удосконалень Defender. З
неперевершеною геометрією руху бездоріжжям, плагін-гібридний повнопривідний
позашляховик P400e забезпечить пересування за низьких передавальних чисел у режимі
руху виключно на електротязі, створюючи новий вимір пригод у диких умовах.
P400e — це комбінована потужність у 404 к. c. завдяки вдосконаленому силовому агрегату
з технологією PHEV. Представлений із 2-літровим 4-циліндровим бензиновим двигуном
потужністю 300 к. с. та електромотором потужністю 105 кВт, що живиться від акумулятора
19,2 кВт⋅год. Позашляховик долає до 43 км виключно на електротязі
Викиди CO2 у Defender P400e становлять всього 74 г/км, споживання пального — лише
3,3 л/100 км. Авто прискорюється від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди і досягає максимальної
швидкості у 209 км/год.
Іен Грей, старший менеджер відділу перспективного проектування двигунів компанії
Jaguar Land Rover, зазначив:
«Вдосконалений новий плагін-гібридний P400e ідеально
поєднує робочі характеристики з оптимізацією споживання пального та
функціональністю руху бездоріжжям виключно на електротязі. Остання модель також
оснащена вдосконаленими новими рядними 6-циліндровими дизельними двигунами для
кращих показників споживання пального та прохідності. Вони приєднуються до широкого
діапазону двигунів для Defender».
Стандартними для всіх моделей Defender P400e є 20-дюймові легкосплавні колеса,
пневмопідвіска та зарядний порт з лівого боку від водія. Усі моделі PHEV постачаються із
зарядним кабелем Mode 3 у стандартній комплектації, також доступний опціональний
кабель Mode 2. Зарядний кабель Mode 3 дозволяє заряджати авто до 80 % за 2 години, а
заряджання через кабель Mode 2 до 80 % потребує близько 7 годин. Це ідеально для
нічного поновлення заряду у домашніх умовах. Завдяки пристрою для швидкого
заряджання потужністю 50 кВт, P400e досягає заряду у 80 % за півгодини.
Defender P400e доступний з варіантами 5-х або 6-х сидінь, стандартним 3-зонним кліматконтролем, вікнами з тонованим склом та склом, що поглинає сонячне випромінювання.
Особливим для моделі PHEV є рекуперативне гальмування — ключова технологія для
вражаючих показників споживання пального. Завдяки їй відновлюється енергія, витрачена
під час уповільнення руху та гальмування. Надалі вона підживлює блок акумулятора.
Двигун з технологією PHEV забезпечує неперевершені позашляхові можливості. Лінійна
передача крутного моменту можлива завдяки електромотору, а потужний бензиновий
двигун із плавним ходом органічно співпрацює з удосконаленими системами. Це ставить
Defender на перше місце серед найбільш витривалих автомобілів Land Rover.
Defender використовує високий та низький діапазони передавальних чисел у режимі
електротяги, забезпечуючи надзвичайну для плагін-гібридного автомобіля геометрію руху
бездоріжжям
Ці характеристики є ключовими і для здатності Defender до буксирування: P400e може тягти
на буксирі до 3000 кг та витримує навантаження на дах вагою 168 кг (динамічне) або 300 кг
(статичне).
Відтепер новий рядний 6-циліндровий дизельний двигун Ingenium представлений із
вдосконаленою передачею крутного моменту, плавною реакцією та покращеними
показниками споживання пального. Ключову роль відіграють технологія м’якого гібриду
(Mild-Hybrid Electric Vehicle — MHEV) та нова інтелектуальна система повного привода.
Посідаючи перше місце у лінійці, двигун D300 забезпечує підвищену потужність — 300 к. с.,
і покращений крутний момент — 650 Н·м. Завдяки цьому Defender 90 прискорюється від 0
до 100 км/год за 6,7 секунди. Вищий показник крутного моменту означає, що Defender D300
демонструє невимушену роботу на дорозі та на бездоріжжі.
Технологія MHEV покращує показники споживання пального завдяки ефективній системі
старт-стоп, яка заглушує двигун під час зупинки разом із відновленням енергії, яка
втрачається під час гальмування чи уповільнення руху. Ця енергія направляється назад до
блоку акумулятора і використовується пізніше. Ключова перевага технології MHEV: енергія
використовується під час прискорення для швидшої реакції і кращих робочих
характеристик.
Нова інтелектуальна система приводу змінює крутний момент у безперервному режимі. Це
відбувається на основі даних, отриманих датчиками від середовища навколо авто, а
також — вхідних даних від дій водія. Так увесь крутний момент розподіляється на ту чи іншу
вісь, залежно від потреби. Ця інтелектуальна система розподілу крутного моменту
оптимізує привод стосовно сили зчеплення, динаміки руху на дорозі та ефективності
привода, в результаті покращуючи показники споживання пального та скорочуючи обсяг
викидів CO2. Водночас це не впливає на притаманні Defender позашляхові можливості.
На відміну від попередніх двигунів, технологія MHEV та рядний 6-циліндровий двигун
забезпечують для дизельних моделей Defender більшу економічність та покращену
реакцію.
Моделі D200 та D240 трансформуються у D200 (200 к. с.) і D250 (249 к. с.) для 2021-го
модельного року*
, використовуючи той самий рядний 6-циліндровий двигун Ingenium, що
й D300. Нарощування крутного моменту — це показники 500 Н·м для D200 та 570 Н·м для
D250. Технологію MHEV застосовано для оптимізації споживання пального та скорочення
викидів у всій дизельній лінійці Defender.
Нові моделі Ingenium D200 та D250 споживають пальне на рівні 8,8 л/100 км, викиди CO2 обмежуються 230 г/км, а Defender 110 прискорюється від 0 до 100 км/год за 10,2 і 8,3 секунди відповідно.
Розширює низку специфікацій у лінійці Defender версія X-Dynamic: із удосконаленнями для
більш жорсткого іміджу та акцентами екстер’єру. Приміром, передній та задній захист дна у
кольорі Silicon Satin з аналогічно оформленою пластиною решітки радіатора, емблемою і
задніми буксирними петлями у кольорі Satin Black.
Усі легкосплавні колеса постачаються з покриттям Satin Dark Grey / Gloss Black разом із
кришками дзеркал, віконними наклейками, покриттям порогів і колісних арок у відтінку
Narvik Black.
Всередині автомобіля унікальні елементи включають металеві накладки із підсвічуванням,
а також сидіння, оббиті матеріалом Robustek із двотонним кольоровим покриттям. Присутні
акценти зі стрічок Robustek та елементи оздоблення консолі.
Robustek створено за взірцем рукавичок робітника та накладок на куртках мотоциклістів —
це надзвичайно стійкий матеріал, розроблений на основі текстильних тканин, які
використовуються в екстремальних ситуаціях та під час активного відпочинку. Він
зносостійкий та витримує дію тривалого тертя, має 6-кутний візерунок та унікальну текстуру.
Цим матеріалом стандартно оформлено всі моделі X-Dynamic, кольори залежать від
пакетної специфікації. Моделі Defender X-Dynamic S та SE оздоблено зернистою шкірою у
варіанті з двома тонами і з акцентами з матеріалу Robustek, тоді як X-Dynamic HSE має
шкіру Windsor у двотонному варіанті з акцентами Robustek. Усі доступні у кольорах сидінь
Ebony, Khaki, Ebony та Acorn або Lunar.
Акцентів додає чергове оновлення в інтер’єрі X-Dynamic: емблеми та декоративні елементи
центральної консолі, разом із порошковим покриттям поперечної балки у кольорі Light Grey.
Присутня і внутрішня оббивка Ebony Morzine та дверні ручки у кольорі Eiger Grey.
Індивідуальні варіанти оформлення та пакети в усій лінійці Defender розширено, включно з
більшою кількістю варіантів кольорів екстер’єру. Ними є Yulong White, Silicon Silver,
Hakuba Silver і Carpathian Grey. А білий або чорний контрастний дах доступний із усіма
кольорами.
Свій Defender можна персоналізувати і через технології: 3D-камеру кругового огляду,
текстильний дах для Defender 110, що складається, світлодіодні фари преміум-класу з
фірмовими денними ходовими вогнями, звукову систему Meridian, проекційний дисплей і
передні протитуманні фари.
Позашляховик доступний із пакетом допомоги для огляду сліпих зон Blind Spot Assist Pack
та різноманітними сімейними пакетами Family Pack або Family Comfort Pack. У Family Pack
додається розміщення сидінь у третьому ряді з 3-зонним клімат-контролем, із заднім
охолоджувачем та іонізацією повітря у салоні. Водночас Family Comfort Pack має сидіння з
підігрівом.
Defender 90 оснащено функціональними бензиновими та дизельними двигунами Ingenium
з технологією м’якого гібриду (Mild-Hybrid Electric Vehicle — MHEV). Представлений з
максимальною кількістю — до 6-ти сидінь, зі встановленим відкидним сидінням у
передньому ряду.
Бензинові двигуни — це потужні версії P300 та P400 з технологією MHEV, разом із новим
рядним 6-циліндровим дизельним двигуном Ingenium у версіях потужності D200, D250 і
D300.
Як і модель 110, усі моделі Defender 90 використовують 8-ступінчасту автоматичну
трансмісію з плавною роботою, постійним повним приводом на бензинових варіантах та
інтелектуальним повним приводом на нових дизельних версіях. Технологія для
розпізнавання дорожніх поверхонь Configurable Terrain Response, вражаючі передній та
задній кути звису, як у моделі 110, забезпечують традиційну функціональність відомого
позашляховика.
З неперевершеною геометрією поздовжньої прохідності, із пневмопідвіскою з
електроприводом, точно збалансованою динамікою руху на дорозі, модель 90 є
найфункціональнішою версією Defender за весь час існування.
Інтер’єр колісної бази у варіанті 90 — це точно такий же практичний дизайн інтер’єру, що й
у версії 110: із діапазоном опціональних версій Defender, X-Dynamic, First Edition та X, а
також пакетами S, SE та HSE. Усі забезпечують унікальне сприйняття характеру Defender.
Із простором для 6-ти осіб, водій та пасажири вільно розміщуються в авто, незважаючи на
загальну довжину, яка коротша за компактний сімейний хетчбек. Діаметр повороту у
Defender 90 становить лише 11,3 м — для надзвичайної маневреності.
Defender 90 можна замовити з одним із 4-х пакетів аксесуарів: Adventure, Country, Explorer та Urban. З відповідним оснащенням, власник може легко подорожувати за будь-яких екстремальних умов.
* На ринках з підтримкою Eu6