†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.<
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
Переглянути показники WLTP
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
†† Наведені цифри є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженою батареєю. Тільки для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники CO2, економії палива, споживання енергії та запасу ходу можуть змінюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу базуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.
* Мокрий: об’єм, виміряний шляхом імітації вантажного простору, заповненого рідиною. Задній багажний простір зменшується, якщо вибрано заднє сидіння представницького класу.
Всі дані наведено для стандартної колісної бази.
JLR активно впроваджує масштабні сонячні установки, щоб живити підприємства чистою енергією по всьому світу. Стратегія JLR у сфері відновлюваної енергетики спрямована на: скорочення викидів, зменшення залежності від традиційної енергосистеми, підвищення стійкості до цінових коливань та нестабільності мережі.
Ґейдон, Велика Британія – 17 вересня: JLR досягла важливої віхи в реалізації глобальної стратегії переходу на відновлювану енергію. Влітку компанія відкрила нову сонячну електростанцію в штаб-квартирі в Ґейдоні площею до 36 футбольних полів.
Об’єкт площею 26 гектарів і потужністю 18 МВт забезпечуватиме до 31 % енергопотреб підприємства. Це перший завершений сонячний проєкт компанії у Великій Британії – всього заплановано три. Паралельно з цим JLR приділяє увагу збереженню природи: під сонячними панелями висаджено місцеві польові квіти та відновлено живоплоти із рослинами, які приваблюють птахів і запилювачів. Мета – досягти рівня біорізноманіття, що перевищує стандартні норми.
Вже цієї осені JLR планує завершити будівництво нової сонячної електростанції на даху центру з виробництва електродвигунів у Вулвергемптоні. Оснащена більш ніж 18 000 сонячних батарей, ця електростанція стане найбільшою у Великій Британії сонячною панеллю на даху автозаводу.
Система матиме потужність 10,7 МВт і генеруватиме приблизно 9 512 МВтгод електроенергії на рік. Цього достатньо для забезпечення електроенергією понад 3500 будинків* протягом року. Майже 40 % потреб підприємства в енергії забезпечуватиме потужність сонячних батарей, що підтримує виробництво електроприводів і акумуляторів для автомобілів наступного покоління.
Спільне підприємство JLR у Китаї, CJLR, також значно просунулося в забезпеченні енергетичної самодостатності завдяки розширенню сонячної установки на даху на 20 МВт. Із травня 2025 року станція забезпечує більше 50 % щомісячного енергоспоживання, сприяючи заощадженню енергії і витрат, а також регулюванню температури в цеху.
У 2026 році JLR розпочне встановлення сонячних навісів потужністю понад 10 МВт на автостоянках заводу в Мерсісайді. Це зробить його найбільшим сонячним автопаркінгом у Великій Британії. Проєкт також передбачає будівництво сонячних доріжок від основних автостоянок до в’їздів на територію. Вони забезпечать заряджання електромобілів співробітників і відвідувачів, а також створять захист від погодних умов.
Виробник автомобілів класу люкс до 2030 року прагне забезпечувати щонайменше третину своїх глобальних потреб в енергії саме з відновлюваних джерел. Вони вироблятимуться на території підприємства як альтернатива природному газу. А це – скорочення викидів, підвищення енергетичної стійкості та зменшення залежності від ринкових коливань. На сьогодні JLR уже досягла скорочення операційних викидів на 23,4 %, порівнюючи з базовим показником 19/20 фінансового року завдяки переходу на інші джерела енергії та заходам з підвищення енергоефективності.
JLR пишається досягненням таких результатів у розвитку відновлюваної енергії. Це важливо, оскільки безпосередньо знижує глобальні операційні викиди та допомагає наблизитися до нульового рівня викидів вуглецю, забезпечуючи водночас відчутну користь як сьогодні, так і в довгостроковій перспективі, – сказав Андреа Деббейн, директор зі сталого розвитку JLR. – Проєкти з виробництва відновлюваної енергії у Великій Британії та Китаї є частиноюстратегічного переходу до більшого контролю над енергетичним балансом. Та знижують залежність від нестабільних ринків і глобальної енергетичної інфраструктури».
JLR продовжує досліджувати та впроваджувати індивідуальні рішення у сфері відновлюваної енергії для кожного зі своїх підприємств, включно з енергією сонця, вітру та водню.
Сара Джонс, Міністр промисловості Великої Британії, зазначила: «Велика Британія є світовим лідером у сфері відновлюваної енергії, тому я дуже рада, що JLR допомагає Великій Британії стати наддержавою у сфері чистої енергії. Ми серйозно ставимося до переваг нульового балансу, і саме тому сучасна промислова стратегія стимулює зростання сектора чистої енергії. Ми залучаємо ще більше інвестицій і створюємо робочі місця, підтримуючи План змін».
* За розрахунками Ofgem, «будинок» з 2–3 кімнатами, де проживає 2-3 особи, споживає 2,7 МВтгод електроенергії на рік.
Нові забудови в Англії необхідні для відчутного збільшення біорізноманіття – підвищення чистого приросту біорізноманіття (BNG). Це підвищення зазвичай встановлюється на рівні 10%, тобто внаслідок забудови природне середовище проживання має стати на 10% якісніше, ніж було раніше. JLR розраховує досягти підвищення чистого приросту біорізноманіття на 52% на сонячній електростанції в Ґейдоні.
Штаб-квартира JLR у Ґейдоні із сонячною електростанцією площею 26 га – еквівалентно 36 футбольним полям
Про JLR:
Стратегія Reimagine (Переосмислення) від JLR має на меті втілити в дизайні сучасну розкіш, засновану на сталому розвитку. Компанія трансформується, орієнтуючись на нульовий рівень викидів вуглецю в ланцюжку постачання, продуктах та операціях до 2039 року. Електрифікація займає центральне місце в цій стратегії, і до кінця десятиліття бренди матимуть по одній повністю електричній моделі, а Jaguar буде повністю електричним. Гнучкість інноваційних світових технологій силових агрегатів означає, що компанія може продовжувати пропонувати гібридні автомобілі й автомобілі з ДВЗ, одночасно розпочинаючи впровадження повністю електричних версій, щоб задовольнити попит в умовах глобального переходу на електромобілі. JLR — британська компанія з двома проектними та інженерними майданчиками, двома підприємствами з виготовлення автомобілів, центром виробництва двигунів і центром складання акумуляторних батарей у Великій Британії. Автомобільні заводи знаходяться у Китаї, Бразилії, Індії та Словаччині, а також сім технологічних центрів у всьому світі. Jaguar Land Rover є дочірньою компанією Tata Motors Limited, що входить до складу Tata Sons.